Η οικονομική κρίση που πλήττει την Κύπρο αφορά και επηρεάζει τον κάθε πολίτη, την κάθε επιχείρηση και ολόκληρο το πολιτειακό σύστημα της χώρας.
Η Cyta, ως κομμάτι της κυπριακής κοινωνίας και ως διαχρονικά βασικός συντελεστής της οικονομίας της χώρας, θα στηρίξει τον τόπο με τα μέσα που διαθέτει.
Προς το σκοπό αυτό και σε πρώτο στάδιο, η Cyta έχει αποφασίσει σειρά μέτρων και ενεργειών για να βοηθήσει τους πελάτες της να αντιμετωπίσουν καλύτερα τις δυσκολίες και τα προβλήματα που προκαλεί η οικονομική κρίση.
Συγκεκριμένα αποφάσισε:
- τη δωρεάν παροχή όλων των εθνικών κλήσεων Σταθερής Τηλεφωνίας που θα διενεργηθούν εντός του δικτύου Cyta (προς Σταθερά και Κινητά τηλέφωνα Cyta), για ολόκληρο τον μήνα Απρίλιο προς όλους τους πελάτες της. Για το θέμα αυτό έχει ήδη σταλεί επιστολή στο Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για ενημέρωσή του,
- την αναστολή των αποσυνδέσεων υπηρεσιών της, λόγω της ρευστότητας της οικονομίας και επανεξέταση του θέματος μετά τις 15 Απριλίου, ανάλογα με την κατάσταση, όπως θα έχει διαμορφωθεί,
- τη μετάθεση της ημερομηνίας πληρωμής λογαριασμών με τραπεζική εντολή, από τις 29 Μαρτίου στις 3 Απριλίου,
- τη δημιουργία ειδικής γραμμής επικοινωνίας (χωρίς χρέωση), από την Τρίτη 2 Απριλίου, με στόχο την ακόμα πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της σε θέματα εξοφλήσεων λογαριασμών και προσφοράς εναλλακτικών προτάσεων και λύσεων, για διευκόλυνσή τους. Ο αριθμός επικοινωνίας είναι 80008060 και
- τη δημιουργία νέου πακέτου κινητής τηλεφωνίας για επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, το πακέτο Cytamobile-Vodafone Business Benefits θα παρέχει στην Επιχειρηματική Αγορά κινητής τηλεφωνίας κλιμακωτές εκπτώσεις. Αυτό είναι το πρώτο από σειρά ειδικών οικονομικών πακέτων υπηρεσιών που θα ακολουθήσουν, με στόχο την ικανοποίηση των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών της.
Η Cyta, αντιλαμβανόμενη τη σοβαρότητα της κατάστασης, μελετά περαιτέρω μέτρα για διευκόλυνση των πελατών της σε αυτές τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες.