Έχοντας διδαχθεί από τις -πριν από ένα περίπου χρόνο-τις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά την εισαγωγή της μετοχής του facebook στο NASDAQ, η οποία πέρασε από μεγάλη βύθιση πριν σταθεροποιηθεί στην περιοχή των 30 δολαρίων (από τα 38 της αρχικής εισαγωγής), ιδρυτής του Μαρκ Ζούκεμπεργκ, αποφάσισε να αναδομήσει τον τρόπο με τον οποίο οι πληροφορίες του κοινωνικού δικτύου, φτάνουν στα κινητά.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, ο δημιουργός του facebook παρουσίασε τον νέο newsfeed που είναι ιδιαίτερα βελτιωμένο για τα Smartphones, ενώ όπως ανακοίνωσε ο Ζούκεμπεργκ, η αλλαγή αυτή θεωρείται, ίσως η πιο σημαντική από τη δημιουργία του κοινωνικού δικτύου του 1,06 δισεκατομμυρίων χρηστών.
Οι αλλαγές στη ροή της πληροφόρησης αποσκοπούν στην καλύτερη χρήση του κοινωνικού δικτύου σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας και ταμπλέτες και κατ’ επέκταση στη ισχυροποίηση του Facebook στη διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου, το οποίο έχει ως βασικό ανταγωνιστή την Google.
Η αλλαγή αυτή ήταν επιτακτική σύμφωνα με τον δημιουργό του κοινωνικού δικτύου, μετά και τη δυνατότητα αναζήτησης που είχε προσθέσει πρόσφατα η εταιρεία.
Ο Ζούκεμπεργκ, έλαβε πλέον σοβαρά υπόψη του το γεγονός ότι η πρόσβαση από το κινητό κατέχει πλέον ένα πολύ μεγάλο μερίδιο από τη συνολική πρόσληψη επισκεψιμότητας, ενώ η διευκόλυνση της πρόσβασης από αυτό, μόνο κέρδος έχει να φέρει, αφού θα ελαχιστοποιήσει τις τάσεις αποστασιοποίησης που είχαν αρχίσει να παρατηρούνται στη συμπεριφορά των χρηστών.