To Warply είναι ένα ελληνικό startup που δραστηριοπoιείται παγκοσμίως στον κλάδο του mobile marketing παρέχοντας μια πλατφόρμα (software as a service) που δίνει την δυνατότητα σε brands να στέλνουν διαδραστικές καμπάνιες μάρκετινγκ στους χρήστες των εφαρμογών (Apps) έξυπνων κινητών τηλεφώνων (Smartphones).
Η εταιρία εξασφάλισε, μετά από ένα χρόνο οργανικής ανάπτυξης, $500.000 σε seed funding. Με τον γύρο χρηματοδότησης η εταιρία σκοπεύει να επεκταθεί δυναμικά στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασίλειου, της Γερμανίας και της Βραζιλίας.
Ανάμεσα στους angel investors που συμμετείχαν στον γύρο χρηματοδότησης είναι οι Απόστολος Αποστολάκης (ιδρυτής του efood, doctoranytime, eshop και από τα ιδρυτικά μέλη του openfund), ο Δημήτρης Βρανόπουλος αναλυτής επενδύσεων και στέλεχος της τραπεζικής αγοράς και ο Νίκος Ηπειώτης επενδυτής σε internet και mobile startups.
Το warply δημιουργεί μια νέα διαφημιστική δίοδο αυξάνοντας τα έσοδα των ιδιοκτητών εφαρμογών (APPs) . Οι διαφημιστές πλέον μπορούν να στοχεύσουν τους καταναλωτές με βάση την γεωγραφική τους θέση αλλά και την συμπεριφορά τους εκμεταλλευόμενοι εργαλεία του mobile marketing όπως coupons, sweepstakes, qr codes και video μέσα σε ένα πλούσιο και διαδραστικό περιβάλλον.
H πλατφόρμα βασίζεται στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και επιτρέπει τη δημιουργία αμοιβαίας επικοινωνίας με τους πελάτες, τη στιγμή που είναι πιθανότερο να αλληλεπιδράσουν με το μήνυμα.