To βραβείο Grand Effie απονεμήθηκε στις Spot JWT και Vodafone, για την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια με τον τίτλο «Κίτσος», για το πρόγραμμα Vodafone Έλεγχος Χρήσης.
Η φετινή τελετή διεξήχθη το βράδυ της 12ης Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών κατά τη διάρκεια επαγγελματικού δείπνου, στα πρότυπα των αντίστοιχων διεθνών και την παρουσίασαν η Υβέτ Κοσμετάτου, Brand & Marketing Communications Senior Manager της Vodafone και ο Κωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης, Creative Director της V+O Communication.
Το sequel της σειράς του Κίτσου δημιούργησε σχολή, και οι ατάκες ‘tragic’, ‘απλικέσιο’, ‘έχεις ξεφύγει’ και ‘check machine’ μπήκαν στην καθημερινή μας επικοινωνία.
Δεν είναι μόνο το σενάριο και οι ατάκες, αλλά και τα πρόσωπα των ηρώων, της Τασούλας (Μαρία Διακοπαναγιώτου) ,και του Κίτσου (Νίκος Ορφανός), που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στον πάταγο που προκάλεσε η διαφήμιση η οποία σύμφωνα με τον τελευταίο είναι η πρώτη “κλαρινοραπ” διαφήμιση.