Ικανοποιητική πορεία είχε το 2012 η Wind στη σταθερή τηλεφωνία με τους συνδρομητές της να φτάνουν τις 401.000.
Βάσει στοιχείων που παρουσιάστηκαν από τον Αντώνη Τζωρτζακάκη Γενικό Εμπορικό Διευθυντή της Wind στο 9μηνο απέκτησε το 44% των νέων συνδέσεων LLU (απελευθερωμένες γραμμές) και αύξησε τις νέες συνδέσεις 8,4% σε σύγκριση με το 2011. Το ίδιο διάστημα ικανοποιητικά κινήθηκε επίσης η Cyta Ελλάς αποσπώντας το 43,4% των νέων συνδέσεων, το 17,4% πήρε η hellas online, ενώ 7,3% ήταν το αντίστοιχο ποσοστό της Forthnet.
Ενδιαφέρον όμως έχει η τοποθέτηση της εν λόγω εταιρείας για το VDSL. Σύμφωνα με τον Γενικό Εμπορικό Διευθυντή η Wind παρέχει την υπηρεσία, ωστόσο, δεν πρόκειται να την χρησιμοποιήσει ως εργαλείο για την προσέλκυση συνδρομητών. Η υπηρεσία θα παρέχεται μόνον όταν η γραμμή του συνδρομητή που τη ζητά το επιτρέπει, ώστε να απολαμβάνει πραγματικά υψηλές ταχύτητες. Θα συμβάλει σε αυτό το εργαλείο διαθεσιμότητας της υπηρεσίας το οποίο δεν μετρά μόνον την απόσταση του χρήστη από το αστικό κέντρο. Όπως εξηγήθηκε, η ποιότητα γραμμής και η εσωτερική καλωδίωση επηρεάζουν πιο έντονα το VDSL από ότι το ADSL.
Συνολικά το 2012, η Wind πρόσθεσε 155.000 νέους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας και μέχρι τέλος Σεπτέμβρη κατείχε την πρωτιά στη φορητότητα σταθερών γραμμών αποσπώντας το 37% των γραμμών που άλλαξαν πάροχο διατηρώντας το αριθμό τους.
Στην κινητή τηλεφωνία ο αριθμός των συνδρομητών της είναι 3,1 εκατ. με τάση σταθεροποίησης. Αναφορικά με την αγορά κινητής η εκτίμηση της διοίκησης της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας είναι πως φέτος θα κλείσει με μείωση της τάξεως του 9%. Το 2013 χαρακτηρίζεται κρίσιμη χρονιά και το πιθανότερο είναι να επιφυλάξει νέα πτώση εσόδων στην κινητή της τάξεως του 12% (συμβάλλει και η μείωση των τελών τερματισμού).
Σημάδι της οικονομικής κρίσης είναι και το γεγονός ότι η μία στις δύο αποσυνδέσεις σταθερής σύνδεσης και στην Wind είναι μόνιμη (π.χ. επιχειρήσεις που κλείνουν).
Από το σύνολο της συνδρομητικής της βάσης της Wind στη σταθερή τηλεφωνία το 39% των οικιακών συνδέσεων έχουν επιλέξει συνδυαστικές υπηρεσίες (σταθερή κινητή και internet) όπως και το 68% των εταιρικών πελατών.
Σύμφωνα επίσης με τον γενικό εμπορικό διευθυντή της Wind πάνω από το 25% των ετήσιων επενδύσεών της αφιερώνεται σε νέες τεχνολογίες καθώς και στην ανάπτυξη και αναβάθμιση του δικτύου υποδομής σταθερής τηλεφωνίας και Internet.
H Wind έχει κάνει πρόταση στους μετόχους της Forthnet για την εξαγορά της σταθερής τηλεφωνίας χωρίς μέχρι στιγμής να έχει σημειωθεί πρόοδος στις συζητήσεις.