Έμφαση στο mobile internet, για …μπόλικο Facebook, με μηνύματα που απευθύνονται στο νεανικό κοινό, χρήστες που στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν καρτοκινητό και όχι σύνδεση, χαρακτηρίζουν τη νέα ενδιαφέρουσα καμπάνια της Vodafone για το CU. Και παρόλο που η καμπάνια καλεί τους νέους να κολλήσουν το μικρόβιο της αλλαγής του κόσμου με ένα νέο ξεκίνημα στον τρόπο που σκέφτονται, δρουν και επικοινωνούν – και πόσο χρειάζεται στις μέρες μας αυτή η προτροπή – το CU δείχνε να κάνει και το ίδιο ένα νέο ξεκίνημα.
Η διαφοροποίησή του από τον ανταγωνισμό, που μέχρι στιγμής δεν έχει απαντήσει, είναι το bonus των 500ΜΒ για 30 ημέρες με κάθε ανανέωση 10 ευρώ. Το bonus μπορεί να είναι και ομιλία, ωστόσο στη φάση αυτή η Vodafone επιλέγει να επικοινωνήσει κυρίως το mobile internet. Δεν είναι βεβαίως τυχαίο. Κυρίως οι νέοι, ολοένα και περισσότερο, θέλουν να είναι διαρκώς συνδεδεμένοι, ενώ μη γελιόμαστε οι νέες υπηρεσίες που θα έρθουν με την αύξηση των ταχυτήτων και τα νέας γενιάς δίκτυα, δεν θα έχουν τόσο σχέση με τη φωνή, όσο με το διαδίκτυο.
Η Vodafone λοιπόν άρχισε να κτίζει πάνω στα νέα δίκτυα, ξεκινώντας από το νεανικό κοινό και την ανάγκη του επικοινωνεί διαρκώς με τα κοινωνικά δίκτυα, επιχειρώντας παράλληλα να αντιπαρατεθεί στο What’ s up της Cosmote. Άλλωστε, από τις αρχές του 2013 τα τέλη τερματισμού των κλήσεων θα είναι ακόμα πιο φθηνά, μια εξέλιξη που μπορεί να διαφοροποιήσει τα μερίδια αγοράς στη κινητή, μιας και οι on net κλήσεις παύουν να έχουν τη σημασία που είχαν μέχρι τώρα.