Η Facebook εξέδωσε αποτελέσματα β’τριμήνου 2012 αναφέροντας αύξηση εσόδων κατά 32% σε ετήσια βάση, ενώ σε απόλυτα νούμερα έφτασε στα 1,18 δισεκατομμύρια δολάρια. Η συμμετοχή της διαφήμισης στα έσοδα ήταν 84% και αυξήθηκε κατά 32% σε ετήσια βάση φτάνοντας τα 992 εκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία εμφάνισε λειτουργικές ζημίες 743 εκατομμύρια δολάρια, έναντι κέρδους ύψους 407 εκατομμύριων πριν από ένα χρόνο, που οφείλεται στις δαπάνες για την αποζημίωση μετόχων που ήταν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια . Εξαιρουμένων των εν λόγω εξόδων, τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 515 εκατομμύρια δολάρια από 477 εκατ. πέρυσι. Το καθαρό αποτέλεσμα ανήλθε σε ζημία ύψους 157 εκατομμυρίων δολαρίων (ήτοι 0,08 ανά μετοχή), έναντι κερδών 240 εκατομμυρίων δολαρίων κατά την ίδια περίοδο του 2011. Η εταιρεία επένδυσε 413 εκατομμύρια δολάρια στο τρίμηνο, μέχρι 213% από έτος σε έτος, ενώ θα ολοκληρώσει το τρίμηνο με μετρητά συνολικού ύψους 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η Facebook ανακοίνωσε ότι στο τέλος του Ιουνίου, είχε 955 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, αυξημένους κατά 29% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Ο αριθμός των χρηστών με πρόσβαση από κινητές συσκευές ήταν αυξημένος κατά 67% σε ετήσια βάση φτάνοντας τους 543 εκατομμύρια χρήστες.