Η Huawei, ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το Α’ εξάμηνο του 2012 με τα έσοδα από τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 16,2 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,1% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2011. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 13,9 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ το περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 8,6% παρουσιάζοντας αύξηση 20,3% έναντι του Β’ εξαμήνου του 2011 και μείωση 22,0% έναντι του Α’ εξαμήνου του 2011.
Η Huawei παρά την παγκόσμια οικονομική συγκυρία εξακολουθεί να διατηρεί την ισχυρή αναπτυξιακή πορεία της και η αγορά τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού παραμένει μια σημαντική πρόκληση.
«Το 2012 η Huawei περιέγραψε την στρατηγική της που αποτελεί μια προσέγγιση στην οποία θα εστιάσει προκειμένου να εξασφαλίσει αποτελεσματικότερη ανάπτυξη και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην επίτευξη καλύτερων αποδόσεων» , τόνισε η Meng Wanzhou, Chief Financial Officer της Huawei, «Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την οικονομική μας απόδοση και κερδοφορία και για το υπόλοιπο του 2012.»
Το πρώτο εξάμηνο του 2012 οι τρεις επιχειρηματικοί τομείς της Huawei σημείωσαν σημαντική πρόοδο στην τεχνολογική καινοτομία και πέτυχαν σημαντική αύξηση στο μερίδιο της αγοράς, συμβάλλοντας στην περαιτέρω εδραίωση της εταιρείας ως κορυφαίου προμηθευτή τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής & επικοινωνιών παγκοσμίως.
To δίκτυο συνεργατών/παρόχων της Huawei (Carrier Network) επιβεβαίωσε τον ηγετικό ρόλο της εταιρείας με την παρουσίαση της λύσης «GigaSite» – η πρώτη λύση που εξασφαλίζει μεταφορά δεδομένων σε gigabyte σε επίπεδο οικιακής χρήσης – ενώ «αποκάλυψε» επίσης το AtomCell, την πλέον ολοκληρωμένη λύση μικρών κυψελών.
Επίσης ανέπτυξε 38 από τα 80 εμπορικά LTE δίκτυα και σήμερα οι υπηρεσίες LTE υποστηρίζουν 200 εκατομμύρια χρήστες. Έτσι, η Huawei επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την κυρίαρχη θέση της, στα δίκτυα οπτικής μεταφοράς δεδομένων και στην διαμεταγωγή πακέτων μέσω μικροκυμματικών δικτύων. Η Huawei λάνσαρε την πρώτη συνολική λύση cloud computing για τους παρόχους και συνέβαλε στην δημιουργία του China Mobile Data Center, του μεγαλύτερου κέντρου δεδομένων για παρόχους στον κόσμο, για να βοηθήσει τους παρόχους να περιηγηθούν μέσα από τον μετασχηματισμό της ΤΠΕ.
Στον τομέα λύσεων και προϊόντων για επιχειρήσεις η Ηuawei αναδιάρθρωσε την Huawei Symantec και εμπλούτισε τις λύσεις ΤΠΕ για επιχειρήσεις. Παρουσίασε την λύση CloudEngine12800- μια λύση που πρωτοστατεί σε κόμβους διαμεταγωγής πακέτων για κέντρα δεδομένων ενώ είναι η πρώτη που παρείχε προϊόντα τηλεδιάσκεψης νέας γενιάς full view που δίνουν την δυνατότητα στον χρήστη να έχει μια ‘εμπειρία’ πραγματικών διαστάσεων. Σήμερα η Huawei έχει περισσότερους από 2.000 συνεργάτες παγκοσμίως, με περισσότερους από 200 συνεργάτες πρώτης «γραμμής» ως διανομείς και προστιθέμενης αξίας.
Στον τομέα λύσεων για καταναλωτές η Huawei έκανε δυναμική παρουσία στην παγκόσμια αγορά έξυπνων κινητών τεχνολογίας αιχμής με τα μοντέλα Ascend P1 και Ascend D1 τα οποία αναδείχθηκαν πρώτα σε πωλήσεις στην Δυτική Ευρώπη, Κίνα, Αυστραλία και Καναδά καθώς και σε άλλες αγορές. Η Huawei σήμερα κατέχει το 12,6% της αγοράς των έξυπνων συσκευών στην Κίνα κατέχοντας τη δεύτερη θέση σύμφωνα με την Analysys International.
Η Huawei τον προηγούμενο εξάμηνο κινήθηκε με μεγαλύτερη διαφάνεια και θα συνεχίσει να εστιάζει στη ενίσχυση της παγκοσμίως καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση του τοπικού στοιχείου.