Η Sanyocom αποτελεί σήμερα την μοναδική εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που έχει αναπτύξει ένα ανεξάρτητο και πολυσυλλεκτικό δίκτυο καταστημάτων, γιατί εκτός από τριδίκτυα καταστήματα, η πολιτική ανάπτυξης περιλαμβάνει και τα αποκλειστικά σημεία Cosmote, Vodafone, Wind. Ο κ. Σωκράτης Αντύπας Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας για τη στρατηγική της SanyoCom.
- Ποιος είναι ο λόγος που, ενώ η κρίση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, η SanyoCom αποφασίζει να προχωρήσει στο άνοιγμα νέων καταστημάτων; Σκοπεύετε να συνεχίσετε σε αυτό το αναπτυξιακό μοντέλο;
Πιστεύω ακράδαντα ότι σε περιόδους κρίσης πρέπει να σκεφτόμαστε εποικοδομητικά και έξυπνα για να γεννάμε ευκαιρίες. Άλλωστε πίσω από κάθε κρίση υπάρχει και μια λύση.
Η ανάπτυξη της αλυσίδας μας γίνεται εκτός των μεγάλων αστικών πόλεων, κυρίως σε επαρχιακές περιοχές, όπου η ανάγκη για εξυπηρέτηση έχει αυξηθεί.
Και οι λόγοι ; Πρώτον κλείνουν καταστήματα από τις αλυσίδες των παρόχων ή δεν υπάρχουν καθόλου καταστήματα τους στις περιοχές αυτές. Δεύτερον, ο κόσμος φεύγει από τις μεγάλες πόλεις και επιστρέφει στην επαρχία αναζητώντας μία φθηνότερη και καλύτερη ποιότητα ζωής, και τρίτον οι μετακινήσεις του κόσμου μειώνονται λόγω κόστους. Σε όλα αυτά απαντάμε εμείς, γιατί μπορούμε και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της κάθε περιοχής. Η δημιουργία των καταστημάτων μας απαιτεί μικρό κόστος επένδυσης καθώς και ελάχιστο λειτουργικό κόστος. Τα καταστήματα μας στην περιοχή δράσης τους, χαρακτηρίζονται για την δυνατότητα που δίνουν στους καταναλωτές να μάθουν και να συγκρίνουν τις υπηρεσίες των παρόχων, επισκεπτόμενοι ένα και μόνο σημείο και λαμβάνοντας την πιο αντικειμενική και ειλικρινή ενημέρωση από την πλευρά των συνεργατών μας.
Για όλους τους προαναφερόμενους λόγους, η Sanyocom προχωράει στο άνοιγμα νέων καταστημάτων. Ο στόχος μας για τη φετινή χρονιά ήταν να δημιουργήσουμε 10 νέα καταστήματα και ήδη το 1ο τρίμηνο έχουν ανοίξει 9 και ετοιμάζουμε ακόμα 5-6 μέχρι τις αρχές καλοκαιριού. Πιστεύω λοιπόν ότι μπορούμε να κλείσουμε το 2012 προσθέτοντας 20 νέα καταστήματα στην αλυσίδα Sanyocom κάτι που σημαίνει ότι θα ξεπεράσουμε τα 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
- Εκτός από τις δραστηριότητες της κινητής τηλεφωνίας, τι άλλα προϊόντα και υπηρεσίες έχει εντάξει η SanyoCom στο portfolio της;
Εκτός των υπηρεσιών κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και Internet ( Cosmote, Vodafone, Wind, Connx, Cyta, Hol, Forthnet) οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν στα καταστήματα μας σε θέματα πληρωμής λογαριασμών (των παρόχων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ). Επίσης διαθέτουμε μια πλήρη γκάμα συσκευών και αξεσουάρ, αλλά και gadget και ειδών συναφών με την τεχνολογία. Τέλος προσφέρουμε την υπηρεσία επισκευής σε οποιαδήποτε συσκευή ή Η/Υ.
- Τι παρέχει η SanyoCom σε όποιον επιχειρηματία επιθυμεί να ξεκινήσει μια συνεργασία;
Ένας υποψήφιος συνεργάτης έχει καταρχήν την δυνατότητα να επιλέξει το είδος του καταστήματος που επιθυμεί, δηλαδή αν θα προωθεί όλους τους παρόχους ή αποκλειστικά έναν, ανάλογα με την περιοχή που θα δραστηριοποιηθεί.
Επιπλέον είναι πολύ σημαντικό ότι το κόστος επένδυσης που απαιτείται είναι μικρό μιας και για να γίνει κάποιος μέλος στην αλυσίδα καταστημάτων μας δεν απαιτείται να πληρώσει royalties, entry fees ή οποιαδήποτε άλλο κόστος για franchise.
Άρα 2 είναι τα βασικά ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα: Η ευελιξία και η οικονομία που αυτή την περίοδο έχουν ακόμα μεγαλύτερη αξία.
Επιπλέον, είμαστε δίπλα στον συνεργάτη μας με διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση, και επίσης τον υποστηρίζουμε σε θέματα προβολής και προώθησης προσφορών μέσω φυλλαδίων ή άλλων διαφημιστικών ενεργειών.
Έτσι ο υποψήφιος συνεργάτης έχει όλα τα δυνατά όπλα ώστε να μπορέσει να επιτύχει επιχειρηματικά στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
Ο κος. Σωκράτης Αντύπας κατέχει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή της Sanyocom από τον Σεπτέμβριο του 2008. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στις πωλήσεις κυρίως στους τομείς τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής.
Ξεκίνησε την καριέρα του το 1994 στο χώρο των καταναλωτικών προϊόντων και μεταπήδησε στις τηλεπικοινωνίες το 1996 στην εταιρεία Panafon Emporiki ως Regional Sales Supervisor. Στη συνέχεια εργάστηκε στις εταιρείες Netone-Algonet, Datamedia, Microland όπου κατείχε θέσεις ευθύνης στα εμπορικά τμήματα αυτών και συνέβαλε στην ανάπτυξη των πωλήσεων τους στα κανάλια εταιρικών πελατών (direct sales) και μέσω συνεργατών και λιανικής (indirect sales).
Είναι κάτοχος πτυχίου και μεταπτυχιακού τίτλου στη διοίκηση επιχειρήσεων και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πωλήσεων, ηγεσίας και στρατηγικής.
Είναι παντρεμένος και πατέρας 2 παιδιών.