Σταθερά ανοδική παρουσιάζεται η πορεία του διαδικτύου στην Ελλάδα και η εξοικείωση των Ελλήνων χρηστών του με τις συνήθειες, τα… ήθη και τα έθιμά του, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari.
Η διείσδυση του Ιnternet στη χώρα μας λοιπόν εντοπίζεται στο 68% την ώρα που πέρυσι ήταν 61% και το 2008 μόλις 43%. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά στις ηλικίες 13-17 και 18-24 με 96% και 95% αντίστοιχα, στοιχείο που αποδεικνύει πως οι νέες γενιές έχουν άψογη σχέση με το διαδίκτυο και τις υπηρεσίες του.
Η διείσδυση των online αγορών έχει εκτοξευτεί στο 18% από το μόλις 2% που βρισκόταν το 2001 με το 94% των e-καταναλωτών να δηλώνει ικανοποιημένο από την εμπειρία του. Η εκτίμηση είναι ότι ο τομέας e-business θα συνεχίσει να αναπτύσσεται εκθετικά τα επόμενα χρόνια.
Ενθαρρυντική είναι και η πορεία των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα με τη διείσδυση των Facebook και Twitter να βρίσκεται στο 46% και 7% αντίστοιχα.
Οι χρήστες των social media ξοδεύουν κατά μέσο όρο 67 λεπτά τη μέρα στις αγαπημένες τους υπηρεσίες ενώ παραμένουν συνδεδεμένοι έξι μέρες τη βδομάδα! Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός πως ο ένας στους πέντε Έλληνες είναι κάτοχος smartphone, έστω κι αν η κοινωνική δικτύωση από πλευράς downloads εφαρμογών βρίσκεται πίσω από τα παιχνίδια, τις ψυχαγωγικού χαρακτήρα εφαρμογές, τη μουσική και το βίντεο και τα ενημερωτικά apps.