Η Deutsche Telekom χαράσσει νέα στρατηγική σε ό,τι αφορά τη δραστηριοποίησή της στην ψηφιακή αγορά και τις νέες τεχνολογίες, στρατηγική που ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των επενδυτών της την Τρίτη. Η εταιρεία προτίθεται να εστιάσει σε τέσσερις τομείς:
- Τα ενοποιημένα δίκτυα στο πλαίσιο της «κοινωνίας του gigabit»
- Την καινοτομία μέσω συνεργειών
- Τις ασφαλείς λύσεις cloud
- Την ικανοποίηση των πελατών της
«Στοχεύουμε να γίνουμε η πρώτη επιλογή των καταναλωτών όσον αφορά τη συνδεσιμότητα και την προσβασιμότητα στη ζωή και τη δουλειά τους», είπε ο Rene Obermann, CEO της Deutsche Telekom και συνέχισε: «Θα συνεχίσουμε με τη στρατηγική που υιοθετήσαμε με απόλυτη επιτυχία το 2010. Ο κόσμος και ιδίως η βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιούμαστε έχουν προχωρήσει βέβαια, οπότε θα εστιάσουμε σε συγκεκριμένα στοιχεία. Έχουμε αποδείξει ότι έχουμε την ικανότητα να διατηρήσουμε τα κεκτημένα ακόμα και υπό αντίξοες συνθήκες».
Η διείσδυση των δικτύων στην καθημερινότητά μας καθιστά σχεδόν βέβαιο πως οι καταναλωτές θα είναι μονίμως συνδεδεμένοι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ανεξαρτήτως της συσκευής που χρησιμοποιούν. Με έναν συνδυασμό δικών της τεχνολογιών, συνεργειών και εξαγορών, η Deutsche Telekom στοχεύει στη δραστηριοποίησή της σε αγορές και τομείς που παρουσιάζουν ανοδικές τάσεις όπως οι ασφαλείς υπηρεσίες cloud και η ικανοποίηση των πελατών της μέσω της άμεσης επαφής μαζί τους.
«Οφείλουμε να πολεμήσουμε για κάθε πελάτη μας. Οι κάθε λογής διαδικασίες πρέπει να οργανωθούν κατά τρόπο τέτοιο ώστε η Deutsche Telekom να παραμείνει ανταγωνιστική σε μία βιομηχανία που διαρκώς αλλάζει», συνέχισε ο κος. Obermann. Με τον τρόπο αυτό βέβαια, η εταιρεία στην ουσία στοχεύει να αντισταθμίσει την πτώση των εσόδων που παρατηρείται στις υπηρεσίες «παραδοσιακής» τηλεφωνίας –οι οποίες με τη σειρά τους αποδίδονται στις αλλαγές στη νομοθεσία και τον ανταγωνισμό.
Ενδεικτικό των κινήσεων της Deutsche Telekom είναι το ότι τα έσοδα από αγορές όπως το mobile Internet, το «συνδεδεμένο σπίτι», τα «έξυπνα» δίκτυα και οι υπηρεσίες Internet προβλέπεται να αυξηθούν στα 29 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, σε σχέση με τα 15 δισ. ευρώ που ανέρχονταν το 2009. Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, τέλος, πρότεινε μέρισμα 0,70 ευρώ ανά μετοχή (αφορολόγητο για τους μετόχους στη Γερμανία) για το οικονομικό έτος 2011.