Συνεχίστηκαν και αυτή την εβδομάδα οι φήμες σχετικά με την εμπλοκή του κ.Πάνου στο εταιρικό σχήμα των μπλε, κάτι όμως που δεν επιβεβαιώνεται αρμοδίως.
Άλλωστε τι να επιβεβαιωθεί, αφού έχουν παίζει όλα τα πιθανά σενάρια, σε όλες τις πιθανές παραλλαγές. Με άλλα λόγια «ή θα βρέξει, ή θα χιονίσει ή καλό καιρό θα κάνει»…
Από την άλλη πλευρά αγγίζει τη βεβαιότητα η εμπλοκή των εταιριών … «Ολυμπιακών» προδιαγραφών, στην εμπορική διάθεση κινητής και όχι μόνο. Η σχέση είναι βέβαια πιο κοντινή με ένα δίκτυο, αλλά ξέρετε δα τον κ. Πάνο. Αρέσκεται στις εκπλήξεις!
Μιλώντας για Αγ.Στέφανο, η ώρα του εσωτερικού consolidation έχει φτάσει και οκτώ καταστήματα Multirama -δύο από αυτά στην Αθήνα- λέγεται ότι θα πάρουν το δρόμο τους για πιο Public λεωφόρους.
Φαίνεται ότι το προφίλ Public έχει προκριθεί λόγω του ευρύτερου target group και του infotainment χαρακτήρα, στο οποίο ο Robby και ο Χρήστος έχουν φτιάξει σχολή.
Από την άλλη, ο ανταγωνισμός στη λιανική έχει μπει πλέον σε πολύ στενά …Πλαίσια, ο ζωτικός χώρος είναι είδος εν ανεπαρκεία και φυσικά, με τα κεσάτια που υπάρχουν στην αγορά, δεν υφίστανται περιθώρια για συγκρούσεις και πόλεμο τιμών.
Και για όσους αμφιβάλουν ότι η αγορά είναι ψυχολογία, τους παραπέμπουμε στην κίνηση που κατέγραψαν τα καταστήματα την μετεκλογική εβδομάδα. Ο πολιτικός καιροσκοπισμός βλάπτει σοβαρά την αγορά..