Οι εναλλακτικοί όπως ήταν αναμενόμενο, βλέπουν με ανησυχία το come back του ΟΤΕ και ετοιμάζουν τις άμυνές τους. Ξεκίνησαν με μια προσφυγή στο Σύνδεσμο Διαφημιζομένων για παραπλανητική διαφήμιση απέναντι στο «-25%» και έπεται συνέχεια.
Η αλήθεια είναι ότι οι εναλλακτικοί για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό, θα αναγκαστούν να συμπιέσουν τα περιθώρια κέρδους τους σε βαθμό «εξαφανίσεως». Θα πρέπει να «κάψουν», λεφτά που δεν υπάρχουν…
Στις αντιδράσεις πρωτοστατούν οι δύο μεγάλοι, οι οποίοι προφανώς καίγονται και περισσότερο, αφού το βάρος και ο όγκος τους είναι τόσο πλεονέκτημα, όσο και μειονέκτημα. Το ερώτημα βέβαια είναι ποια μέσα έχουν στη διάθεσή τους, γιατί όλα δείχνουν ότι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο η ΕΕΤΤ να ανατρέψει τις αποφάσεις της. Θα μπορούσε βέβαια να βάλει κάποιο αντίβαρο στην ζυγαριά για να την ισορροπήσει, αλλά μην περιμένετε και πολλά πράγματα. Το τι θα προκύψει εξαρτάται από το είδος και την ένταση των πιέσεων που θα ασκηθούν.
Δεν πρόκειται βέβαια για κάποιου είδους πείσμα, αλλά για μάχη επιβίωσης. Η «μητέρα των μαχών», όπως είπε χαρακτηριστικά κάποιος εναλλακτικός.
Το θέμα είναι ότι αν κατέβουν στην αρένα ένας – ένας η ήττα είναι μάλλον βέβαιη. Έτσι μεθοδεύονται διάφορες συνεργασίες, προκειμένου να υπάρξει ενιαία και δυναμική αντίδραση. Από την άλλη πλευρά δεν χρειάζεται να σας θυμίσουμε τι έγινε την τελευταία φορά που προσπάθησαν να δημιουργήσουν ενιαίο μέτωπο.
Ο πύργος της Βαβέλ… Η αίσθηση μάλιστα που υπάρχει είναι ότι μέχρι να καταλάβουν τι γίνεται και να ανασυνταχθούν, θα τους πέσει και ένα VDSL στο κεφάλι και μετά άντε να συνέλθεις από το διπλό χτύπημα…