Αν πρέπει να αισθάνονται κάποιοι δικαιωμένοι από την απήχηση της εκστρατείας τους, αυτοί θα πρέπει να είναι οι διαφημιστές. Όχι όμως των κομμάτων και των υποψηφίων, άλλα των εταιριών κινητής.
Οι δημιουργοί των δημοφιλών τηλεοπτικών διαφημίσεων εκτός από τους απλούς καταναλωτές επηρέασαν και τους πολιτικούς. Τα παραδείγματα είναι άπειρα και τα σλόγκαν χρησιμοποιήθηκαν και στις αντιπαραθέσεις μεταξύ τους. Ο Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξη στο κρατικό κανάλι κατηγόρησε τον Ευ.Βενιζέλο ότι «Έχει ξεφύγει», ενώ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απάντησε με την ατάκα «Tragic» κατά τη διάρκεια μάλιστα της διακαναλική του συνέντευξη στο Ζάππειο. Επίσης από το Ζάππειο ο Αντ. Σαμαράς υποσχόταν προ ημερών: «Θα τα αλλάξω όλα. Κι όταν λέω όλα, εννοώ όλα», ενώ ο Ευάγγ. Βενιζέλος καλούσε τα κόμματα να αναλάβουν την ευθύνη τους με τη φράση «όταν λέω όλοι, εννοώ όλοι».
Φυσικά αξίζει να σημειώσουμε τα πολύ επιτυχημένα ραδιοφωνικά σποτ που με συρραφές προεκλογικών λόγων και αποσπασμάτων από διαφημίσεις κινητής, έσπασαν ταμεία ακροαματικότητας.
Ξεχωρίσαμε το ραδιοφωνικό σποτ του Βήμα Fm που μπορείτε να ακούσετε εδώ