Το παρόν και το μέλλον της Nokia περιέγραψε μέσα σε λίγα λεπτά, μιλώντας αποκλειστικά στο Infocom, ο νέος country manager της εταιρίας στην Ελλάδα, Νάσος Αναλογίδης, από τη Βαρκελώνη όπου βρέθηκε, στο πλαίσιο του Mobile World Congress.
Με εμφανή τον ενθουσιασμό του τόσο για τον ανανεωμένο δυναμισμό της εταιρίας, όσο και για έμφασή της σε ένα ακόμα περισσότερο user-friendly πρόσωπο, μας ανέλυσε τους τομείς στους οποίους δίνει πλέον όλο το βάρος της η Nokia.
Ο πρώτος είναι προφανώς, εκείνος των Smartphones, όπου η προσέγγισή της, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της επανάκτησης της ηγετικής θέσης, είναι διττή: Aφενός, η σταδιακή αύξηση της γκάμας της, με νέα προϊόντα στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη Microsoft (εκεί εντάσσεται η παρουσίαση, στη Βαρκελώνη, των νέων μοντέλων Lumia 610 και 900, τα οποία συμπληρώνουν τη σειρά των μοντέλων προς τα πάνω και προς τα κάτω, από πλευράς κόστους), αφετέρου, η παρουσίαση σημαντικών καινοτομιών στο εκσυγχρονισμένο Symbian, με πρώτο δείγμα το Nokia 808, το οποίο -με την κάμερα των 41 Mpixel και την τεχνολογία Pure View, που λανσάρει- βάζει πολύ ψηλά τον πήχη της ποιότητας.
Ο δεύτερος στόχος, έχει να κάνει με τα feature phones, που θεωρούνται –και όχι άδικα- το cash cow της Nokia. Εκεί, άμεσος και απόλυτος σκοπός είναι η διατήρηση της ηγετικής θέσης της εταιρίας παγκοσμίως, με έμφαση στις αναδυόμενες αγορές, όπως το Μεξικό, η Ινδία, η Κίνα κλπ. χωρίς όμως, να χάνεται και ο καινοτομικός χαρακτήρας σε κάποια μοντέλα, όπως το Nokia 302 και τα μοντέλα dual SIM.
Τρίτος και τελευταίος στόχος: Tο μέλλον. H Nokia επενδύει ενεργά στις νέες τεχνολογίες που θα κάνουν τη διαφορά –στο μεγάλο,
χαρακτηριστικό που θα αλλάξει το «παιχνίδι». Παράδειγμα, οι σημαντικότατες βελτιώσεις σε θέματα εικόνας και ήχου, στο 808 και τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν στα ίχνη του.