Από τη δική της πλευρά, η Nokia Siemens Networks ρίχνει το βάρος της σε τρεις άξονες, όπως τόνισε μιλώντας στο Infocom, ο διευθυντής πωλήσεων της ελληνικής θυγατρικής, Δημήτρης Κυρατσόπουλος. Αυτοί είναι η ενίσχυση και διεύρυνση του οικοσυστήματος το οποίο περιλαμβάνει υποδομές και λύσεις για τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, η ενίσχυση της εμπειρίας του χρήστη στο πλαίσιο της οποίας δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαδραστικότητα με τον πάροχο και, τέλος, η περαιτέρω βελτίωση των δικτύων, με την παρουσίαση νέων, καινοτόμων λύσεων.
Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν η «συρρίκνωση» του όγκου του νέου εξοπλισμού, ο οποίος απαιτείται για τη μετάβαση από το 3G στο LTE, αλλά και των ενεργειακών του αναγκών (κάτι που μετράει πολύ για τους παρόχους, αφού μειώνει αισθητά τα κόστη τους), αλλά και τα νέα συστήματα ελέγχου τα οποία είναι πλέον ενσωματωμένα στο σύστημα, στο πλαίσιο μιας ολιστικής μεθόδου αντιμετώπισης.
Στον τομέα των δικτύων, η προσέγγισή με το Liquid Net επεκτείνεται με μια σειρά νέων δυνατοτήτων, μεταξύ των οποίων και η παρουσίαση της πρώτης παγκοσμίως λύσης δικτύων Self-Organizing (Self-Organizing Networks – SON) για τα δίκτυα κορμού. Η αυτοματοποίηση της διαχείρισης του δικτύου κορμού εξοικονομεί έως και 15% του λειτουργικού κόστους.
Πιο αναλυτικά :
Στο Liquid Radio, οι ενεργές κεραίες (active antennas) αποδεικνύουν τα πλεονεκτήματά τους σε πραγματικές εγκαταστάσεις, αυξάνοντας τη χωρητικότητα κυψέλης έως και 65%. Εν τω μεταξύ, η παρουσίαση του Flexi Zone θα επανεφεύρει τον τρόπο παράταξης των μικρών κυψελών, παρέχοντας ιδιαίτερα οικονομική κάλυψη και χωρητικότητα για τη συμπλήρωση του μακροσκοπικού κυψελοειδούς επιπέδου. Για άλλη μια φορά η αυτοματοποίηση θα παίξει ρόλο καθοριστικής σημασίας στην ενίσχυση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από αυτές τις εξελίξεις.
Δείχνει επίσης μερικές νέες εκδόσεις στο πορτφόλιο του Single RAN, μεταξύ των οποίων δύο προϊόντα σταθμών βάσης μικρών διαστάσεων.
Στον τομέα των συνδρομητών παρουσιάζει το καινοτόμο σύστημα Customer Experience Management (CEM) on Demand. Είναι ένας νέος τρόπος να αποκτήσει πρόσβαση και να κατανοήσει τον τρόπο σκέψης των συνδρομητών, διευκολύνοντας με μοναδικό τρόπο τις διαφορετικές επιχειρησιακές λειτουργίες των πελατών της, π.χ. marketing, εξυπηρέτηση και άλλες λειτουργικές μονάδες, να διαχειριστούν την επικοινωνιακή εμπειρία των χρηστών. Το CEM on Demand στηρίζεται σε μια πύλη ως το μοναδικό σημείο εισόδου σε διαφορετικές πηγές συλλογής στοιχείων του τρόπου σκέψης, που φτάνει μέχρι το μεμονωμένο πελάτη, με βάση τους κρίσιμους δείκτες απόδοσης (KPI). Συστήνει επίσης τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη.