Τη νέα υπηρεσία Unified Communication Box για επιχειρήσεις ανακοίνωσε ο OTE. Ο Οργανισμός διαθέτει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μία καινοτόμο «all-in-a-box» υπηρεσία, που προσφέρει IP τηλεφωνικά κέντρα και ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης των τηλεπικοινωνιακών αναγκών των επιχειρήσεων από έναν πάροχο.
Ο ΟΤΕ αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την υλοποίηση, τη διαχείριση και την τεχνική υποστήριξη της νέας υπηρεσίας που περιλαμβάνει:
- Τηλεφωνικό Κέντρο καθώς και τηλεφωνικές συσκευές τεχνολογίας IP,
- Υπηρεσίες ενοποιημένης επικοινωνίας (Unified Communication),
- Εγκατάσταση, παραμετροποίηση, ενεργοποίηση και τεχνική υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό του ΟΤΕ,
- Απομακρυσμένη διαχείριση εξοπλισμού μέσω εξειδικευμένης τεχνολογικής πλατφόρμας.
Η υπηρεσία Unified Communication Box βασίζεται σε νέο τηλεφωνικό κέντρο τεχνολογίας IP, και ενσωματώνει ένα μεγάλο σύνολο ευκολιών όπως Voice Mail, Fax Services, Αudio Conferencing κ.ά. Αποτελεί μια σύγχρονη πλατφόρμα επικοινωνίας, που αναβαθμίζει το περιβάλλον εργασίας μιας επιχείρησης σε σύγκριση με ένα συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο.
Επιπλέον, η νέα υπηρεσία ελαχιστοποιεί τις αρχικές δαπάνες τηλεπικοινωνιακής επένδυσης (CapEx) για την επιχείρηση, αφού διατίθεται εμπορικά με το μοντέλο «pay-as-a-service», δηλαδή με μηνιαία προνομιακή τιμή, η οποία περιλαμβάνει τόσο το σύνολο των παρεχόμενων λειτουργιών (Unified Communication Features), όσο και των υπηρεσιών υποστήριξης και διαχείρισης. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται για μια επιχείρηση τόσο ο συγκεντρωτικός έλεγχος όσο και η μείωση των λειτουργικών της εξόδων. H εμπορική διάθεση της υπηρεσίας γίνεται μέσω των Τηλεπικοινωνιακών Συμβούλων ΟΤΕ.