Στην αγορά του Μαρόκου με το MLS Destinator Talk&Drive εισήλθε η MLS. Το Μαρόκο αποτελεί το επόμενο διεθνές βήμα της MLS στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξή της στο εξωτερικό για τα επόμενα τρία χρόνια. Ήδη αναπτύσσεται στην αγορά της Τουρκίας όπου καταγράφονται τα πρώτα θετικά αποτελέσματα και πρόσφατα ξεκίνησε στην αγορά της Χιλής. Αιχμή του δόρατος της στρατηγικής της εταιρίας στο εξωτερικό αποτελεί το μοναδικό παγκοσμίως σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk&Drive. Στο πλαίσιο αυτό, η MLS ανέπτυξε το MLS Talk&Drive στα γαλλικά, που αποτελεί (μαζί με τα Αραβικά) επίσημη γλώσσα στο Μαρόκο.
Μετά την Τουρκία και τη Χιλή, η MLS επέλεξε το Μαρόκο καθώς στοχεύει σε αναπτυσσόμενες(emerging) αγορές με χαμηλό ποσοστό διείσδυσης της πλοήγησης και προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης για τα επόμενα τρία χρόνια. Το Μαρόκο έχει πληθυσμό 34 εκατομμύρια και 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Η αγορά πλοήγησης βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο και θυμίζει την ελληνική αγορά το 2006 με λίγες χιλιάδες συσκευές να πωλούνται το 2011. Παρουσιάζει επομένως πολύ σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης λαμβάνοντας υπόψη ότι στην Ελλάδα μέσα σε λίγα χρόνια και πριν από την κρίση η αγορά πλοήγησης προσέγγισε τις 200.000 συσκευές(2009).
Για την ανάπτυξη της αγοράς πλοήγησης στο Μαρόκο η MLS ενώνει τις δυνάμεις της με την τοπική εταιρία χαρτών GeoConseil σε μια αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία. Η GeoConseil έχει αναπτύξει τους μοναδικούς χάρτες για το Μαρόκο που είναι υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας και είχε δεχθεί επανειλημμένα κρούσεις από διεθνείς εταιρίες για συνεργασία. Για πρώτη φορά τους διαθέτει στην MLS και από την πλευρά της αναλαμβάνει κατά αποκλειστικότητα την αντιπροσώπευση και διανομή του MLS Destinator Talk&Drive και όλης της γκάμας των πλοηγών MLS Destinator στο Μαρόκο. Η GeoConseil μέσω της εταιρίας διανομής ιδίων συμφερόντων GPSMaroc έχει τοποθετήσει ήδη τις πρώτες συσκευές MLS Destinator στα ράφια των αλυσίδων λιανικής πώλησης στο Μαρόκο και σύντομα ακολουθούν και οι συσκευές MLS Destinator Talk&Drive.