Η επιθυμία της Μαρίας Τσιούνη για έναν κόσμο γεμάτο παιδικά χαμόγελα ήταν αυτή που ξεχώρισε ανάμεσα στις ιδέες που μοιράστηκαν με την COSMOTE περισσότεροι από 7.500 άνθρωποι στο πλαίσιο της ενέργειας της εταιρείας «O κόσμος μας, εσύ». Με την ενεργή συμμετοχή της Μαρίας, τη συνεργασία άλλων συμμετεχόντων με την ίδια επιθυμία και με τη βοήθεια της COSMOTE, τα πρόσωπα των παιδιών του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος φωτίστηκαν από χαμόγελα.
«Οφείλουμε ως ενήλικες να προσφέρουμε πράγματα στα παιδιά που τα κάνουν να χαμογελάνε και να είναι χαρούμενα. Κάποια παιδιά μάς χρειάζονται περισσότερο γιατί δεν έχουν όσα θα έπρεπε να έχουν», ανέφερε η Μαρία Τσιούνη και συμπλήρωσε: «Γι’ αυτό θαυμάζω το έργο των Ιδρυμάτων, όπως το Χατζηκυριάκειο, και σκέφτηκα πως μπορούμε κι εμείς να βοηθήσουμε με κάποιον τρόπο. Να παρέχουμε πράγματα που χρειάζονται, να χτίσουμε υποδομές».
Με βάση την ιδέα της Μαρίας, στήθηκε από την COSMOTE το μεγαλύτερο ζωντανό PACMAN που έγινε ποτέ. Στόχος ήταν, μέσα από μια ημέρα χαράς και παιχνιδιού, τα ίδια τα παιδιά να συγκεντρώσουν πόντους που μεταφράζονταν σε οικονομική βοήθεια για το Ίδρυμα. Η ενέργεια είχε σαν αποτέλεσμα την ουσιαστική ενίσχυση του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος από την COSMOTE:
- Κάλυψη των εξόδων θέρμανσης και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης για έναν ολόκληρο χρόνο
- Διαμόρφωση παιδικής χαράς στον υπαίθριο χώρο
- Ριζική ανανέωση χώρου
- Εξοπλισμός και παιχνίδια για όλα τα παιδιά.
Το συνολικό ποσό που διατέθηκε για τις ανάγκες του Ιδρύματος ανέρχεται σε 110.000 ευρώ.
Το πρώτο βήμα της ενέργειας της COSMOTE «Ο κόσμος μας, εσύ» πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 2011, όταν η εταιρεία κάλεσε τον κόσμο να καταθέσει τη δική του ιδέα για το πώς μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. «Στην COSMOTE, επίκεντρό μας είναι ο κάθε άνθρωπος ξεχωριστά και πηγή έμπνευσής μας, ο κόσμος του. Σε αυτή τη φιλοσοφία στηρίχτηκε και η ιδέα για την ενέργεια “Ο κόσμος μας, εσύ”. Η ανταπόκριση χιλιάδων ανθρώπων και βέβαια τα χαμόγελα στα πρόσωπα των παιδιών, αποτέλεσμα της υλοποίησης της πρώτης ιδέας, είναι για εμάς η μεγαλύτερη ικανοποίηση», δήλωσε ο Διευθυντής Marketing Communications Strategy της εταιρείας, κ. Χάρης Κονίνης.