Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας το Χρυσό Οδηγό, η πρώτη εικόνα που έρχεται στα μάτια μας είναι οι τόμοι των χιλιάδων σελίδων με το χαρακτηριστικό κίτρινο χαρτί που μια φορά το χρόνο παίρναμε από το τοπικό γραφείο του ΟΤΕ.
Οι εποχές αυτές μπορεί να έχουν περάσει, αλλά το όνομα του Χρυσού Οδηγού κάθε άλλο παρά ξεπεράστηκε. Πρόκειται για ένα case study που από το χαρτί, πέρασε στο διαδίκτυο και πολύ γρήγορα τα στελέχη του αντιλήφθηκαν την επερχόμενη εποχή των Smartphones, τα οποία άνοιξαν νέους ορίζοντες στη χρηστικότητα και την φορητότητα.
Ο Νίκος Λάμπρου, Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Τμήματος Στρατηγικής & Marketing του Χρυσού Οδηγού, ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για να μας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
I-C : Πώς διαμορφώνεται συνολικά η στρατηγική του Χρυσού Οδηγού για τη διάθεση των υπηρεσιών μέσα από το κανάλι της κινητής τηλεφωνίας;
ΝΛ: Ο Χρυσός Οδηγός εδώ και 40 χρόνια είναι πρωτοπόρος στην διαχείριση και διάθεση πληροφορίας για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Στην νέα εποχή που διανύουμε, η διάθεση εφαρμογών στα κινητά αποτελεί την φυσική εξέλιξη που προσφέρει ο Χρυσός Οδηγός, μέσω των έντυπων και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας xo.gr.
Εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι το όνομα του Χρυσού Οδηγού έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού ως σημείο αναφοράς και αξιοποιώντας τις δυνατότητες των smartphones, απλουστεύουμε τον τρόπο αναζήτησης “on the go”.
Το καταναλωτικό κοινό είναι απόλυτα συνδεμένο με το κινητό του τηλέφωνο και πλέον έχει τις ελληνικές επιχειρήσεις, οποιαδήποτε στιγμή τις χρειάζεται, όπου και αν βρίσκεται, εντελώς δωρεάν.
I-C : Ποια η χρηστικότητα, αλλά και η ανταπόκριση του κοινού στην εφαρμογή Greek Yellow Pages που διατίθεται μέσα από τα itunes της Apple; Τι επιπλέον θα περιλαμβάνουν οι νέες εκδόσεις;
ΝΛ: Οι χρήστες του iphone έδειξαν από νωρίς την προτίμηση τους στην εφαρμογή Greek Yellow Pages και την ανέδειξαν ως δημοφιλέστερη ήδη από τον Οκτώβριο του 2009.
Στη συνέχεια επικρότησαν τις νέες εκδόσεις και είμαστε σίγουροι ότι θα ενθουσιαστούν με την νέα μας, στην οποία θα βρουν:
- Το φθηνότερο βενζινάδικο για την περιοχή τους αλλά και για την περιοχή που κάνουν διακοπές. Η υπηρεσία καλύπτει τους διαθεσίμους τύπους βενζίνης σε όλη την Ελλάδα και οι πληροφορίες προέρχονται από το Υπουργείο Ανάπτυξης
- Τη δυνατότητα να σχεδιάσουν την μετακίνηση τους εντός Αττικής με όποιο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς επιθυμούν: μετρό, ηλεκτρικό, ακόμα και όλες οι γραμμές των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) για να πάμε φθηνά από τη Δροσιά έως τη Βούλα.
- Αναλυτικές πληροφορίες για τις παραστάσεις των θεάτρων σε όλη την Ελλάδα, συμπληρώνοντας έτσι, την πολύ πετυχημένη αντίστοιχη ενημέρωση για τους κινηματογράφους.
Ενώ φυσικά ισχύουν, με δωρεάν χρήση, οι πληροφορίες για τα εφημερεύοντα φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα.
Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε και την εφαρμογή ΧΟ Radar η οποία δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να αναζητήσει σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας σημεία ενδιαφέροντος γύρω από την τοποθεσία που βρίσκεται. Η αναζήτηση γίνεται για μια τεράστια ποικιλία σημείων σε όλες τις κατηγορίες καταστημάτων και δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται στη βάση δεδομένων του Χρυσού Οδηγού. Με την εφαρμογή RadAR, ο χρήστης αρκεί να στρέψει την κάμερα του smartphone του προς το περιβάλλον και πάνω στην απεικόνιση του περιβάλλοντος χώρου, θα εμφανίζονται ετικέτες και πληροφορίες για τα σημεία που έχουν ζητηθεί από τον ίδιο να εμφανίζονται.
I-C : Σκοπεύετε να διαθέσετε την υπηρεσία και σε άλλες πλατφόρμες (Android, Symbian, Blackberry OS);
ΝΛ: Η αλματώδης διάδοση των Smartphones, έχει πλέον φτάσει σε μερίδια που είναι όχι απλά υπολογίσιμα, αλλά αποτελούν πλέον πραγματικότητα που επ’ ουδενί δεν μπορεί να αγνοηθεί. Αν στο παραπάνω προσθέσουμε το γεγονός ότι η πλατφόρμα Android διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην αύξηση, είναι αυτονόητο ότι ο Χρυσός Οδηγός θα ανταποκριθεί άμεσα. Έτσι, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι πολύ σύντομα ολοκληρώνεται η ανάπτυξη της υπηρεσίας και για τις άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες, που αναφέρατε. Έτσι, οι ανανεωμένες μας εκδόσεις θα είναι διαμορφωμένες για να καλύψουν τις ανάγκες των χρήστων των Android, Symbian και Balckberry, ώστε να μπορούν να έχουν την απάντηση για όλες τους τις ανάγκες, πάντα μαζί τους.
I-C : Ποια τα πλάνα της για το μέλλον της εν λόγω υπηρεσίας;
ΝΛ: Ο Χρυσός Οδηγός επιδιώκει να αξιοποιεί άμεσα τις διαθέσιμες τεχνολογικές δυνατότητες και σε αυτό το πλαίσιο θα συνεχίσει να πρωτοπορεί με διεύρυνση των λειτουργιών της νέας υπηρεσίας.
Παράλληλα προχωράμε σε νέες εξειδικευμένες υπηρεσίες που θα ενθουσιάσουν με την ευκολία και την αποτελεσματικότητα τους για τις ανάγκες μας “on the go”.
I-C : Ποια είναι η συνταγή ώστε ένα προϊόν όπως ο «Χρυσός Οδηγός» που έχει ήδη συμπληρώσει 40 χρόνια, να παραμένει πάντα επίκαιρο και χρηστικό;
ΝΛ: Το βασικό ρόλο στην «συνταγή» παίζει η πληροφορία, κάτι που ο Χρυσός Οδηγός για δεκαετίες έχει εντρυφήσει κάνοντας την ευπρόσιτη και εύκολα προσβάσιμη. Η εμπειρία μας στην διαχείριση της έγκυρης και έγκαιρης πληροφόρησης και η επαφή μας με τις νέες τεχνολογίες, διατηρούν τον Χρυσό Οδηγό πρωτοπόρο στην αγορά.
Γνωρίζουμε πολύ καλά τις ανάγκες των διαφημιζόμενων μας και πάνω από όλα τις προτιμήσεις και ιδιαιτερότητες των χρηστών, αυτών δηλαδή που αναζητούν πληροφορίες για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως του μέσου που χρησιμοποιούν, είτε ψάχνουν στο έντυπο, στο διαδίκτυο ή στο κινητό τους. Μπορούμε και φέρνουμε σε επαφή τα δυο αυτά κοινά, μέσω της πλατφόρμας πληροφόρησης που διαθέτουμε.
Ο διαρκής εμπλουτισμός του περιεχομένου μας, οι νέες λειτουργικότητες και δυνατότητες που προσφέρουμε στο κοινό εντελώς δωρεάν, είναι επίσης ένα σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας μας, συστατικό της νέας εποχής του Χρυσού Οδηγού.