Η κρίση έδειξε τα δόντια της και στην περίπτωση των Media Markt και των Saturn, με αποτέλεσμα η εγχώρια θυγατρική του γερμανικού ομίλου να αναγκαστεί να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση. Η ανακατανομή του πλάνου διασποράς, εστιάζεται στο κλείσιμο των καταστημάτων που λειτουργούν κάτω από την επωνυμία Saturn και την μετατροπή της δραστηριότητας του brand σε ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το σχέδιο έχει άμεση εφαρμογή και προβλέπει την ένταξη τριών καταστήματα Saturn στο δίκτυο της Media Markt και είναι αυτά της Λ. Συγγρού της Καλλιθέας, της Λ. Μαραθώνος του Γέρακα, καθώς επίσης και της Σταυρούπολης στη Θεσσαλονίκη. Επίσης, τα καταστήματα Saturn του Φαλήρου, του Σταθμού Λαρίσης και της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, θα διακόψουν τις εργασίες τους, ενώ σχεδόν το 50% του προσωπικού τους θα μεταφερθεί σε θέσεις εργασίας εντός του ομίλου.
Έτσι, το δίκτυο της Media Markt θα αποτελείται πλέον από 10 καταστήματα, στις περιοχές Αμαρουσίου, Περιστερίου, Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Αργυρούπολης, Καλλιθέας και Γέρακα για την ευρύτερη περιοχή Αττικής, Πυλαίας, Σταυρούπολης και Σταθμού για την ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και το κατάστημα που λειτουργεί στην πόλη της Λάρισας.